










Interieur
Corporate branding
Luxetera wil als handelaar in luxeobjecten next level gaan om een leefomgeving te creëren die verrast, inspireert en vervolgens een blijvende indruk nalaat. Dat betekent dat ook de merkbeleving een stapje hoger mag gaan. Wij ontwikkelden het merkconcept op basis van de merkstrategie.
We startten met een brand intake session om de kernwaarden en de authentieke merkidentiteit van Luxetera te bepalen. In de brand story staat de verrassing, inspiratie en blijvende indruk centraal. We hinten naar de unieke, high-end beleving die we omdopen tot het et cetera-gevoel en dat volledig tot uiting komt in het exclusief ogende visual identity concept.
Het logo houden we stijlvol eenvoudig: dit benadrukt het exclusieve karakter van het merk, en geeft de objecten en merken van Luxetera zoveel mogelijk visuele ruimte. Het klassieke donkergroen bepaalt de sfeer, en krijgt een verrassende toets met feloranje. Twee kleuren die prachtig blenden, en eveneens voor een verrassende toets zorgen, net zoals Luxetera. De drie ruitjes vormen een uniek huisstijlelement: een speelse kwinkslag naar de merknaam en visualisatie van het et cetera-gevoel.
Het vernieuwde Luxetera geven we verder vorm in tal van huisstijlelementen, hoogwaardig verpakkingsmateriaal, et cetera.