reverence
Interieur
Corporate branding
refined
interior
concepts
Ieders smaak verdient een schets, ieder interieur een eervolle buiging. Met die mindset gaat interior design agency reverence steeds voor een high-end realisatie van commerciële en residentiële projecten. Dat doet het complementaire team door middel van vooruitstrevende interieurconcepten, een gedisciplineerde opvolging en een piekfijne uitvoering. Om het reverence-brand op datzelfde niveau te brengen en verder te onderscheiden, zette MOQO nieuwe lijnen uit.
De respectvolle visie en persoonlijke verbinding die dit interior design agency kenmerken, komt onder meer tot uiting in de verbal identity. Zo maakt baseline ‘refined interior concepts’ duidelijk hoe eerbied voor het concept een hoogstaande realisatie voortbrengt. Diezelfde mindset is zichtbaar in de visual identity, waar minimalisme de verfijning in de verf zet. Het logo evolueerde en beschikt vandaag over een extra dimensie, dankzij de grafische balk die het geheel omtrekt. Verder wordt de visuele herkenbaarheid versterkt dankzij het geribbelde glaseffect op de fotografie, wat de aandacht voor materialisatie weerspiegelt.
Twee contrasterende lettertypes, een geometrische sans serif en een italic serif, brengen dynamiek in de boodschappen van het interior design agency. Met een donker grijs en warmer wit vinden we hetzelfde contrast terug in het kleurenpalet. Daarnaast draagt het volledige plaatje de stempel van een motion-first identity. Zo brengen animaties het logo, de fotografie en het grafische element verder tot leven. Buig je over deze case en ontdek hoe onze rebranding reverence alle eer aandoet.
LET’S BUILD
YOUR BRAND
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.