BOWERS®

Bouw

Corporate branding

Bezield door een drive om het beter en duurzamer te doen in de bouwsector, verzamelde Alex Van Hulle een team van gecertificeerde energie-experts en vakmannen rond zich. Het doel: futureproof woon- en werkplekken creëren en daarbij steeds streven naar een kwalitatief, betrouwbaar en piekfijn resultaat. Vanuit een hechte en mensgerichte community wil BOWERS® een nieuwe standaard zetten.

De naam ‘BOWERS®’ zet het groepsgevoel en de gemeenschappelijke ambitie perfect in de verf. Samen met baseline ‘better home, greener world’ weet het publiek meteen waar het voor Alex en zijn bondgenoten om draait. De professionele en toegankelijke identiteit wordt uitgedragen door middel van deskundige doch duidelijke boodschappen, geruggensteund door het allesomvattende brand manifesto en de persoonlijke brand story.

Wanneer BOWERS® een bouw- of verbouwproject onder handen neemt, kijkt het steeds naar het grotere plaatje en vult het de leemtes in tot het werk helemaal af is. Dat is exact wat de visuele identiteit weerspiegelt. Zo bestaat het logo uit bijeengebrachte letters om een consistent geheel te vormen, en zet de motion identity de mindset om in bevattelijke visuals. Zie je zelf graag het totaalplaatje? Check de BOWERS®-website, waar de nieuwe branding volledig tot zijn recht komt.

BOWERS BROCHURE
BOWERS SPREAD
BOWERS SHIRT
BOWERS GEREEDSCHAPSKIST2
BOWERS BSC
BOWERS METER
NEXT TO BTN
BOWERS MOBILE
BOWERS TRUCK
BOWERS STORY
BOWERS VOUWMETER
BOWERS BILLBOARD

LET’S BUILD
YOUR BRAND

LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.