






Manufacturing & industrial
Product branding
In de wereld van het sprinkleronderhoud belichaamt Rosiot de toekomst. Dit innovatieve systeem werd gecreëerd door AquaSecurity, dat met een marktaandeel van 25 procent zichzelf een leider binnen het sprinkleronderhoud mag noemen. Rosiot monitort installaties vanop afstand dankzij een IoT-technologie die predictief onderhoud bewerkstelligt (zie de ‘iot’ in Rosiot). Om de commerciële, industriële en logistieke sector kennis te laten maken met deze baanbrekende service, maakte MOQO werk van een overtuigende product branding.
Brandveiligheid garanderen, vereist dat je risico’s steeds een stap voorblijft. Dat is wat het vooruitstrevende Rosiot-systeem realiseert, als échte voorloper binnen het sprinkleronderhoud. Die boodschap stroomt doorheen het brand manifesto en de brand story, vergezeld door een tone-of-voice die knowhow en vertrouwen uitstraalt. Baseline ‘pioneer in protection’ is meer dan op zijn plaats en sluit dankzij de gemeenschappelijke klinkers goed aan bij de merknaam.
Rosiot is een betrouwbare partner die constant monitort, fouten opspoort en onregelmatigheden detecteert. Een beetje zoals een goede waakhond. Daarom wordt de nieuwe visuele identiteit gekenmerkt door een trouwe viervoeter in het logo, een knipoog naar kantoorhond Rosie van AquaSecurity (zie de ‘Rosi’ in Rosiot) én een garantie op een hogere herkenbaarheid. Bovendien oogt de look-and-feel futuristisch dankzij het levendige en opvallende kleurenpalet. Dezelfde accenten komen terug in de salespresentatie en -video waarmee Rosiot zijn innovatieve oplossing introduceert bij nieuwe veilige voorlopers. Maak kennis met deze brandende kwestie én verfrissende branding.
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.