




Food
Corporate branding
Van de chocoladehaas verstopt in de tuin tot de chocoladesint die begin december telkens op tafel pronkte: aan holfiguren zijn voor velen van ons mooie herinneringen verbonden. Die nostalgie geeft vorm aan de rebranding van Chocolaterie De Schutter, specialist in holgoed voor alle seizoenen. Na een overname wilden de nieuwe eigenaars het merk opfrissen, waarop ons team zich graag liet onderdompelen in de wereld van wit, melk en fondant.
Het merkverhaal rond chocolade als bron van geluksmomenten bezegelen we met de baseline ‘chocolate to cherish’. Die krijgt een prominente plek onder het nieuwe logo: met z’n ambachtelijke font en subtiele uitholling duidelijk geïnspireerd door de traditie van holgoed. De hoofdkleuren – een warm oranje en een rustig crème – smelten samen met een seizoensgebonden kleurenpalet, dat elke categorie binnen het productaanbod een identiteit geeft.
Per seizoen maken we creatieve flatlayfoto’s, en om de fijne kwaliteit van de chocolade beter uit te lichten, moderniseren we ook alle productshots. Zo komen ze terecht in een uitgebreide cataloog en op de website van Chocolaterie De Schutter, die het brand op een dynamische manier tot leven brengt.
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.