Tim De Winne
Architectuur
Corporate branding
Artiest in tuinen
Tuinarchitect Tim De Winne laat zijn concepten steeds groeien en bloeien tot een karaktervolle tuin. Daarbij gaan ontwerp en opvolging hand in hand om een groene en gedetailleerde omgeving te creëren. Met het oog op totale tuinconcepten was het merk De Winne Tuinarchitectuur aan vernieuwing toe. Je oogst wat je zaait, dus zette MOQO in op een stijlvolle en verrijkende rebranding.
Één ontwerper met een artistieke visie, waarbij het ontwerp naadloos aansluit op de ontzorgende opvolging: dat is waar het om draait. Om zich verbaal en visueel als high-end tuinarchitect te onderscheiden, doopten we De Winne Tuinarchitectuur om tot Tim De Winne, waarbij de tuinarchitect en zijn vindingrijke stijl centraal komen te staan in de merknaam en het merkverhaal. Baseline ‘artiest in tuinen’ schikt zich dan weer tot de herkenbare stijl en organische creaties van de virtuoos met de groene vingers.
Voor de visuele identiteit van de nieuwe Tim De Winne werd een logo met professionele look-and-feel gecreëerd. De persoonlijke touch wordt dan weer verzorgd door een statig monogram en verfijnde handtekening. Verder contrasteert het moderne, kleine font met het grotere monogram, weerspiegelt de typografie het organische evenwicht van de creaties en complementeert het kleurenpalet met het groen van de tuinarchitectuur.
Tegenwoordig ontluiken de verbal en visual identity op de nieuwe Tim De Winne-website en -socials. Laat er geen gras over groeien en verken deze harmonieuze rebranding.
LET’S BUILD
YOUR BRAND
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.