Reach for More
Entertainment
Corporate branding
Less hassle, more spectacle
Reach For More startte in 2017 als een collectief van freelancers in de eventsector, dat samen instond voor de productionele ondersteuning van grootschalige evenementen. Enkele jaren en tal van ronkende referenties later, ambiëren de stuwende krachten achter het collectief niet langer om de ondersteunende partner maar wel de drijvende motor achter de productie van events, arts en brands te zijn.
De herpositionering van freelancerscollectief naar ‘the production agency’, dat als baseline meteen de kernactiviteit van Reach For More verklaart, komt tot leven in een aangepast visual identity concept. Het bestaande logo kreeg een subtiele update en weerspiegelt de minimalistische en straightforward werkwijze van het agency. Daarbovenop werd het kleurenpalet geherdefinieerd naar een stevige combinatie van zwart en wit. Van de slagzin ‘less hassle, more spectacle’ uit het manifesto maken we een variabele constructie ‘Less x, More y’, die een sterk herkenbaar element voor het merk vormt.
Het ruime dienstenaanbod en de diverse sectoren waarvoor Reach For More actief is, verduidelijken we aan de hand van kleurtags, die zowel op de website als social media een mooi overzicht bieden. But for now: less talk, more action.
LET’S BUILD
YOUR BRAND
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.