Reach for More

Entertainment

Corporate branding

Reach For More startte in 2017 als een collectief van freelancers in de eventsector, dat samen instond voor de productionele ondersteuning van grootschalige evenementen. Enkele jaren en tal van ronkende referenties later, ambiëren de stuwende krachten achter het collectief niet langer om de ondersteunende partner maar wel de drijvende motor achter de productie van events, arts en brands te zijn.

De herpositionering van freelancerscollectief naar ‘the production agency’, dat als baseline meteen de kernactiviteit van Reach For More verklaart, komt tot leven in een aangepast visual identity concept. Het bestaande logo kreeg een subtiele update en weerspiegelt de minimalistische en straightforward werkwijze van het agency. Daarbovenop werd het kleurenpalet geherdefinieerd naar een stevige combinatie van zwart en wit. Van de slagzin ‘less hassle, more spectacle’ uit het manifesto maken we een variabele constructie ‘Less x, More y’, die een sterk herkenbaar element voor het merk vormt.

Het ruime dienstenaanbod en de diverse sectoren waarvoor Reach For More actief is, verduidelijken we aan de hand van kleurtags, die zowel op de website als social media een mooi overzicht bieden. But for now: less talk, more action.

MOQO REACH FOR MORE 1920x1080
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 1
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 22
MOQO REACH FOR MORE 1920x1152
MOQO REACH FOR MORE 1920x1152 1
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 3
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 4
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 7
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 5
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 8
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 9
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 10
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 12
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 13
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 14
MOQO REACH FOR MORE 1920x960 15

LET’S BUILD
YOUR BRAND

LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.