MOQO ESCO

Esco

Interieur

Product branding

Europees marktleider in de verwerking van fineerhout Decospan schakelde MOQO in voor de rebranding van een van zijn submerken. Gevestigd in Tsjechië, richt Esco zich voornamelijk op de Oost-Europese markt met kwalitatief eiken parket. Het bestaande merk had nood aan visuele vernieuwing en een duidelijke positionering. Daarnaast moest het aansluiting vinden bij de andere merken van de Decospan-groep.

Het voortraject wees uit dat de producten van Esco toegankelijk maar eerder voor het middelhoge segment bedoeld zijn. Zo evolueerden we naar een elegante huisstijl die connectie legt met de origine van het product: de natuur komt terug in het aardse kleurenpalet en de unieke ‘s’ in het logo, die geïnspireerd is op een rivier die zich een weg door het bos baant. 

De baseline ‘enchanted by oak’ speelt in op het idee van een magisch bos, opnieuw verwijzend naar de plek waar de magie van Esco ontstaat. Het betoverende thema wordt subtiel doorgetrokken in de verdere storytelling, met een aantrekkelijke collectiebrochure en matching website als resultaat.

MOQO ESCO 1
MOQO ESCO 15
MOQO ESCO 16
MOQO ESCO 14
MOQO ESCO 20
MOQO ESCO 2
MOQO ESCO 12
MOQO ESCO 18
MOQO ESCO 19
MOQO ESCO 15
MOQO ESCO 21

LET’S BUILD
YOUR BRAND

LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.