







Food
Corporate branding
In de snel veranderende voedingsindustrie wil distributeur, producent en trader Ranson zijn markt verruimen. Gestart bij grondstoffen en ingrediënten voor bakkers, reikt de expertise van het bedrijf vandaag immers veel verder.
Om z’n positie als dé partner voor elke stap in de voedingsindustrie te versterken, klopte Ranson bij MOQO aan voor een brand update. Onze aanpak? Keep it simple. Van merkarchitectuur tot logo brachten we eenvoud in het Ranson-brand.
Het kenmerkende blauw wordt als hoofdkleur behouden. We integreren warmte met complementaire, zachte kleuren die toegekend kunnen worden aan de productcategorieën, van the ice cream tot the chocolate selection. Een nieuw basisfont, PP Telegraf Black, zorgt voor een krachtige en herkenbare identiteit.
Om de rebranding vlot uit te rollen, staan we de klant bij met de opmaak van nieuwe catalogen, vrachtwagenbelettering, mail signatures, social media templates en meer. Als kers op de taart creëren we een brand video die het verhaal van Ranson van 1948 tot nu dynamisch visualiseert.
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.