Parky

Interieur

Product branding

Decospan is Europese marktleider in de verwerking van fineerhout. Voor zijn sterke, duurzame en budgetvriendelijke Parky-vloeren had Decospan nood aan een betere merkpositionering en een sterkere beeldidentiteit. Daarbij diende de focus op kwaliteit te liggen, om het publiek duidelijk te maken dat fineer de volgende stap in de evolutie van houten vloeren is. Parky is namelijk dunner, duurzamer, krachtiger én gebruiksvriendelijker. Of om het met de nieuwe baseline van Parky te zeggen: wood flooring’s finest.

In de stijlvolle setting van het nieuwe campagnebeeld van Parky speelt een levendig gezin de hoofdrol. Een stil shot enerzijds en een actief shot anderzijds weerspiegelen de onvoorspelbare dynamiek van iedere thuis en tonen hoe de verschillende voordelen van een Parky-vloer uit het leven gegrepen zijn. Verder vinden we dezelfde persoonlijke look-and-feel en complementaire kleuren terug in de lifestylefotografie, en tonen stijlvolle renders hoe Parky een meerwaarde biedt in ieder interieur.

Het totaalplaatje komt volledig tot zijn recht in de nieuwe brochure en op de opgefriste Parky-website. Telkens gidst de dynamische en kleurrijke flow de geïnteresseerden richting hun uitverkoren collectie, houtsoort en kleur. Verder ademen de brandguide en salespresentatie wood flooring’s finest uit, laten socialmediaposts en newsletters het publiek kennismaken met de veelzijdige vloeren, en bieden verfijnde verpakkingen alvast een oogstrelende start van de installatie. Betreed het nieuwe Parky en ontdek een verfijnde product branding.

MOQO PARKY BRAND ARCHITECTURE
MOQO PARKY BASELINE
MOQO PARKY IMAGE 01
MOQO PARKY TYPOGRAPHY
MOQO PARKY IMAGE 02
MOQO PARKY GRID
MOQO PARKY IMAGE 03
MOQO PARKY ICONS

LET’S BUILD
YOUR BRAND

LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.