MaxAmaze
Entertainment
Corporate branding
Ultimate
Sports
Experiences
Wanneer je merkidentiteit niet langer uitstraalt wat je ambieert, is het tijd voor een rebranding. Zo ook voor MaxEQP, dat zich met zijn ‘equestrian productions’ tot voor kort focuste op de publieksbeleving tijdens paardensportwedstrijden, maar in de toekomst wil inzetten op een maximale bezoekersbeleving bij elk type sportevenement.
We kanaliseerden de nieuwe missie van het bedrijf richting een brand story die de ziel en missie van deze belevingsspecialist vat. Ook een nieuwe naam drong zich op, en leidde ons tot MaxAmaze: een sterke naam die enige herkenbaarheid met het vorige merk behoudt. De baseline 'ultimate sports experiences' verklaart meteen waar MaxAmaze voor staat.
Next up: visual identity. Om het met de woorden van MaxAmaze te zeggen: light is key. Een set aan bewegende lichtstralen vallen samen en vormen de letter ‘M’, tevens het logosymbool. Diezelfde lichtstralen spelen een rol in de visuele identiteit, waar ze dienen als een grafisch element voor opvallende kleur- en beeldtransities. Daarnaast werd er gekozen voor een font dat een krachtige sportvibe uitstraalt. Op digitale dragers wordt daarbovenop een actieve sliding motion toegepast. Verder kreeg iedere expertise van MaxAmaze een eigen icoon, afgeleid vanuit het logo.
Met deze rebranding zet MaxAmaze zijn opmars voort. Get in the game and be amazed!
LET’S BUILD
YOUR BRAND
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.