Cohousing Projects

Real estate

Corporate branding

Met cohousing haal je meer uit wonen en uit het leven. Dat is al sinds 2012 de visie van Eef Tanghe en Federico Bisschop, de bezielers van Cohousing Projects. Als pioniers in professioneel ontwikkelde cohousing leerden ze de ins and outs van deze toekomstgerichte woonvorm als geen ander kennen.

Zo staan ze vandaag voor een methodische aanpak, die echter niet meer voelbaar was in het initiële merk. MOQO startte met een duidelijke missie aan de brand refresh: het verhaal van Cohousing Projects omzetten in een volwassen merk dat een nieuwe generatie cohousers kan inspireren.

We stopten meer pit in het kleurenpalet en vereenvoudigden het logo. De kleurrijke huisjes maken plaats voor strakke shapes, die doorheen de branding toegepast worden. Ook het serif font kreeg een update met een modernere variant. De beeldtaal werd volledig herbekeken en stapt resoluut af van het geitenwollensokken-imago, dat een verkeerde perceptie van cohousing creëert. We fotograferen geen grote community’s, maar focussen op de architectuur, interieurafwerking en leefkwaliteit van de projecten.

In de nieuwe verbal identity benadrukken we eveneens de voordelen van een eigen private stek met aanvullende mogelijkheden. De baseline ‘live it all’ vat de essentie samen: met cohousing hoef je geen compromissen te sluiten. Dankzij inspraak tijdens het bouwproces kan je jouw toekomstige thuis mee vormgeven en bepalen wat je nodig hebt om alles uit het leven te halen.

CP 04
CP 06
CP 09
CP 11
CP 13
CP 14 2

LET’S BUILD
YOUR BRAND

LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.