





Banking & finance
Corporate branding
Wie het maximale uit z’n patrimoniumvennootschap wil halen, heeft baat bij zowel financiële en juridische expertise als kennis van de vastgoedmarkt. Dat hebben Dewaele Vastgoedgroep en Bank Van Breda goed begrepen: met hun joint venture creëren ze een unieke dienst voor patrimoniumvennootschappen. Aan MOQO om het nieuwe merk vorm en verhaal te geven.
De naam vormt een eerste mijlpaal. Met Partalis combineren we partner, estate en advies. Tegelijk hoor je er talisman in, omdat Partalis als begeleidende partner optreedt. Dit idee wordt bekrachtigd met de baseline ‘partners in patrimoniumadvies’ en een brand manifesto en story die focussen op ontzorging op patrimoniale sleutelmomenten.
Partalis krijgt dan ook een visuele identiteit die vertrouwen uitstraalt. Het logo is een woordmerk met een karaktervolle typo en elegante spatiëring. Het wordt bijgestaan door een icoon dat de ‘P’ van Partalis combineert met een ampersand. Dit symboliseert samenwerking tussen klant en adviseur, en verwijst subtiel naar de joint venture.
De huisstijl wordt samengebracht door een zacht kleurenpalet met beige, grijze en groene tinten. Ze komt tot leven in een corporate brochure, webdesign en stationery tools zoals visitekaartjes, briefpapier en enveloppen. Met een gedetailleerde brand guide kan Partalis professioneel naar buiten treden – klaar om vertrouwen op te bouwen vanaf het eerste gesprek.
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.