La Rivée
Horeca
Corporate branding
Culinaire
haven in
Meulebeke
Met La Rivée heeft Meulebeke er een nieuwe culinaire hotspot bij. De gastronomische droom van chef Roméo Cantineau komt tot leven in het idyllische kader van Kasteel Ter Borcht. Voor de naam van z’n restaurant ging hij ten rade bij de Meulebekenaars zelf: een kwinkslag naar het Franse l’arrivée kwam als favoriet uit de bus.
Ingrediënten genoeg voor MOQO om het verhaal van La Rivée samen te brengen. De natuurlijke omgeving en verfijnde keuken inspireerden een huisstijl die rust uitstraalt. Beige en groentinten vloeien samen met een toegankelijk lettertype, waarbij een speelse R verwijst naar de organische vormen in de architectuur van Kasteel Ter Borcht.
Onze fotografe trok erheen om de sfeer vast te leggen in beelden die de branding complementeren, en de website en socialmediacontent spijzen. Een stijlvol menu, visitekaartjes, cadeaubonnen en flyers bieden de klant een totaalpakket om La Rivée succesvol op de culinaire kaart te zetten.
LET’S BUILD
YOUR BRAND
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.