Brand
DEFINE YOUR BRAND’S ADDED VALUE,
AND BE CONSISTENT IN WORD AND IMAGE.

strategy

DEFINE YOUR BRAND’S ADDED VALUE,
AND BE CONSISTENT IN WORD AND IMAGE.
DEFINE YOUR BRAND’S ADDED VALUE, AND BE CONSISTENT IN WORD AND IMAGE.

Brand positioning

Welke positie neemt je merk in? Hoe onderscheidt jouw aanbod zich van dat van de concurrentie? Tijdens de eerste stap van het brandingproces gaan onze merkstrategen samen met jou aan de slag om de onderscheidende kenmerken van jouw product of bedrijf bloot te leggen en je merkpositionering te definiëren.


Daarnaast onderzoeken we welke positie de concurrentie claimt en hoe jouw product erin past. Hierin gaan we zo ver als nodig is: desk research op basis van beschikbaar materiaal en eigen inzichten kan worden aangevuld met inzichten en resultaten uit een diepgaand marktonderzoek dat we samen met onze vaste partner opzetten.

Preview Moqo Day WAL6846
Preview Moqo Day WAL6727

Brand architecture

Hoe structureer je jouw aanbod aan producten en diensten? Hoe maak je de afweging tussen een house of brands of een branded house? We koppelen een doorgedreven vraagstelling naar doelstellingen en opportuniteiten aan een doelgroep- en concurrentieanalyse.


Met deze inzichten stellen we de meest aangewezen merkarchitectuur voor. Helder en consistent, duidelijk voor de (potentiële) klant en efficiënt voor de interne werking en toekomstgerichte uitbreiding.

Merkarchitectuur moqo 3

Brand story

Er zit meer achter je merk dan het onderscheidend vermogen. Aan de hand van interactieve merkidentiteitsoefeningen onthullen we het DNA van je bedrijf of product.


Afhankelijk van wat je merk nodig heeft, gieten onze merkstrategen en copywriters jouw verhaal in een beklijvende brand story - of merkverhaal - en/of stevig brand manifesto in de tone of voice die de identiteit van je merk vorm zal geven. Het is de basis voor de verdere ontwikkeling van een geloofwaardig merk, 100% geënt op de unieke identiteit van je product of bedrijf.

Your dedicated
strategy team

Mathieu Verstraete

Managing & Creative director

Barbara Bataillie

Strategic director

Jitse Derreveaux

Brand consultant

JITSE edited

Simon Vanhauwaert

Copywriter

SIMON edited

Maxime Loncke

Copywriter

More about us

FOR THOSE WHO
CAN'T GET ENOUGH

LET'S BUILD YOUR BRAND