In een wereld vol smaken maakt een sterk merk het verschil. Een doordachte branding wekt aandacht, schept vertrouwen en zorgt voor klanten die keer op keer terugkomen. Ontdek hoe wij food brands helpen zich te onderscheiden in een competitieve markt.
|
|
|
KLAAR VOOR DE TOEKOMST:
BRAND UPDATE VOOR RANSON
|
|
|
Simplicity drives growth. Voor Ranson creëerden we een krachtige merkupdate die eenvoud brengt in de merkarchitectuur en visuele identiteit van het bedrijf. De rebranding ondersteunt de uitbreiding naar nieuwe markten, met een opgefriste website, nieuw design systeem voor hun brochures en een make-over van de Ranson-fleet.
|
|
|
REBRANDING VOOR DECOSPAN'S PARKY
|
|
|
Voor zijn sterke, duurzame en budgetvriendelijke Parky-vloeren had Decospan nood aan een betere merkpositionering en een sterkere beeldidentiteit. Daarbij diende de focus op kwaliteit te liggen, om het publiek duidelijk te maken dat fineer de volgende stap in de evolutie van houten vloeren is. Parky is namelijk dunner, duurzamer, krachtiger én gebruiksvriendelijker. Of om het met de nieuwe baseline van Parky te zeggen: wood flooring’s finest.
|
|
|
REO VEILING WORDT REO: PITCH WIN VOOR MOQO
|
|
|
Wat ooit begon als een veiling is vandaag zoveel meer. REO evolueert, en dat vroeg om een rebranding die de toekomstvisie van de coöperatieve weerspiegelt. Nadat we met onze strategische visie op het merk de shortlist haalden, kregen we met drie agencies de kans om creatief te pitchen. MOQO werd gekozen als brandingpartner voor de realisatie van het nieuwe REO.
|
|
|
BLOG: IN 5 STAPPEN NAAR EEN STERKE VERBAL IDENTITY
|
|
|
Sterke merken hebben een herkenbare stem. Verbal identity is dan ook een cruciaal onderdeel van branding. Hoe je de juiste woorden vindt om jouw merkboodschap consistent uit te dragen? Copywriter Maxime Loncke deelt tips op onze blog!
|
|
|
LET'S WHIP UP A TASTY BRAND
|
|
|
Kan jouw food brand een frisse expertenblik gebruiken? We komen graag langs om van gedachten te wisselen over jouw branding.
|
|
|
|
|