Een (re)branding betekent een absolute mijlpaal, maar hoe zorg je ervoor dat jouw nieuwe merk optimaal scoort? Om een branding volledig te laten renderen, is het essentieel aandacht te schenken aan de activatie. Een merk bereikt namelijk zijn volle potentieel wanneer het via de juiste touchpoints het doelpubliek triggert.
Kom in onze nieuwste blog te weten hoe je jouw brand dichter bij jouw doelpubliek brengt, en ontdek onze recentste cases!
|
|
|
|
Voor een rebranding in opdracht van Decospan verdiepten we ons in de wondere wereld van eiken vloeren. We stopten hun submerk Esco in een visuele stijl die aansluiting vindt bij de Oost-Europese Markt en connectie legt met de plek waar de magie van het product ontstaat: de natuur.
|
|
|
|
Kwaliteitskip top of mind maken, dat is waar het bij Maison Poulet om draait. In nauwe samenwerking met oprichters Jasmine en Mathias broedden we op een merk dat elk type foodie aanspreekt. De visuele en verbale identiteit werden op smaak gebracht met authenticiteit, warmte en een vleugje plezier.
|
|
|
|
BOWERS® is een team van energiedeskundigen dat iedere dag naar futureproof woon- en werkplekken streeft en mikt op een nieuwe standaard in de bouwsector. Vanuit een doordachte merkstrategie creëerde onze ploeg een stevige branding die de community vibes van BOWERS® volledig vat in woord, beeld en motion.
|
|
|
|
MOQO bouwt al een decennium sterke merken. Ter ere van ons 10-jarig bestaan bundelden we de highlights van onze brandingtrajecten in Untold, een limited edition-boek. Benieuwd naar onze inzichten, onvertelde verhalen en de ervaringen van onze klanten?
|
|
|
|
Kan jouw merk een frisse expertenblik
gebruiken? We komen graag langs om van gedachten
te wisselen over jouw branding.
|
|
|
|
|