Online

marketing

AMPLIFY THE VOICE OF BRANDS
IN THE VAST DIGITAL LANDSCAPE.
AMPLIFY THE VOICE OF BRANDS IN THE VAST DIGITAL LANDSCAPE.
Online marketing maakt inherent deel uit van een hedendaagse marketingstrategie. In dit aan een razend sneltempo veranderend landschap, helpen wij merken bij de uitwerking van een online marketingstrategie en de uitvoering ervan. Naast zoekmachineoptimalisatie aan de hand van SEO-copywriting en content marketing, het beheer van social media en mailings, kan het ook aangewezen zijn om online advertising in te zetten.
Adverteren via Google Ads

Google Ads (vroeger Google Adwords) is het online advertentieplatform van Google. Aan de hand van het veilingprincipe kan je budget inzetten op zoekwoorden die door de surfer worden ingegeven, met de bedoeling om op dat ogenblik jouw webpagina te laten verschijnen in de gesponsorde zoekresultaten.


Onze online marketeer zorgt voor de set-up van het advertising account, zet campagnes op volgens de doelstellingen van het merk, en zorgt vervolgens voor een continu beheer en monitoring van de advertenties.


De voordelen van adverteren via Google Ads:


  • Door deze advertentietechniek op basis van specifieke zoekwoorden en volgens ingestelde doelgroepen, kan je als merk sneller en doelgerichter connectie maken met geïnteresseerden in je merk.

  • Je betaalt per klik (PPC), wat betekent dat je slechts betaalt wanneer surfers effectief op je advertentie klikken.

  • Dankzij de gedetailleerde rapporten, kan onze online marketeer de advertenties bijsturen en optimaliseren in functie van de resultaten. Op die manier leren we steeds meer over onze doelgroep en kunnen we voortdurend gerichter werken.

Social advertising voor Edergen

Social advertising

Ook Facebook en Instagram (Meta), LinkedIn, Tiktok, Pinterest… bieden advertentiemogelijkheden. Je kan ervoor kiezen om gerichte advertenties te maken die niet in je feed verschijnen, of om de content die je organisch op socials brengt te promoten. Net zoals via Google Ads zal onze online marketeer je doelgroepen targetten, zodat je advertentie enkel gezien wordt door social mediagebruikers die binnen de doelgroep van jouw merk vallen.


Tenslotte geldt ook hier het motto ‘meten is weten’, en dat is meteen de allergrootste troef van online marketing ten opzichte van offline advertising: elke actie is meetbaar, waardoor je op basis van cijfers en data kan evalueren en bijsturen ter optimalisatie.

Some of
our cases