Terwijl we volop de eindsprint inzetten naar het eindejaar, delen we graag een update. Van strategische branding voor een internationale vloerspecialist tot een thuismatch in Kortrijk met een vernieuwend concept voor een kippenslagerij, én krachtige activatieplannen die impact maken. Laat je inspireren door onze meest recente cases in deze nieuwsbrief, en ontdek hoe MOQO jouw merk strategisch kan versterken en in waarde doet toenemen.
|
|
|
Voor een rebranding in opdracht van Decospan verdiepten we ons in de wondere wereld van eiken vloeren. We stopten hun submerk Esco in een visuele stijl die aansluiting vindt bij de Oost-Europese Markt en connectie legt met de plek waar de magie van het product ontstaat: de natuur.
|
|
|
|
Creatieveling Alexander en zijn TheaTech team hebben met hun technische support al vele evenementen versterkt. Naast TheaTech gaan ze verder met ALTER, een nieuw beleefbureau dat memorabele experiences creëert. De naam ‘ALTER’ verwijst enerzijds naar Alexander en naar hun alternatieve en originele ideeën. Het geblurde logo, aangevuld met neonkleuren en typische fotografie versterken deze artistieke branding.
|
|
|
|
Kwaliteitskip top of mind maken, dat is waar het bij Maison Poulet om draait. In nauwe samenwerking met oprichters Jasmine en Mathias broedden we op een merk dat elk type foodie aanspreekt. De visuele en verbale identiteit werden op smaak gebracht met authenticiteit, warmte en een vleugje plezier.
|
|
|
|
Gregory Deprez en Steve Van Loon bundelden hun jarenlange ervaring in projectmanagement om Zeus IT op te richten, een partner in procesoptimalisatie die bedrijven helpt excelleren. Voor hun branding klopten ze aan bij MOQO. We creëerden een krachtige visuele identiteit met een opvallend woordmerk en een fris kleurenpalet van electric indigo en professioneel blauw.
|
|
|
|
MOQO bouwt al een decennium sterke merken. Ter ere van ons 10-jarig bestaan bundelden we de highlights van onze brandingtrajecten in Untold, een limited edition-boek. Benieuwd naar onze inzichten, onvertelde verhalen en de ervaringen van onze klanten?
|
|
|
|
Kan jouw merk een frisse expertenblik
gebruiken? We komen graag langs om van gedachten
te wisselen over jouw branding.
|
|
|
|
|