Content

marketing

BE RELEVANT.
ADD VALUE.
ENGAGE.
BE RELEVANT. ADD VALUE. ENGAGE.
Content marketing is een ruim begrip. Samengevat kunnen we stellen dat content marketing een manier is voor bedrijven om hun doelpubliek aan te trekken en aan zich te binden door waardevolle, relevante en informatieve inhoud te bieden. Op die manier kan een merk vertrouwen winnen en een band met potentiële klanten creëren. Door sterke en doelgerichte content te maken en die via verschillende kanalen te verspreiden, kunnen we de zichtbaarheid in Google verhogen, meer surfverkeer naar de website genereren en uiteindelijk meer leads creëren die tot conversie leiden.
Coast Life - Vastgoedgroep Degroote - by MOQO - content marketing

Coastlife magazine voor Vastgoedgroep Degroote

Wat kan MOQO betekenen op het vlak van content marketing?

Alles start met de uitwerking van een contentplan, in functie van de bedrijfs- en marketingdoelstellingen. De opvolging en uitvoering gebeurt door ons contentteam bestaande uit brand en motion designers, videografen, fotografen, copywriters en een social media marketeer. Samen zorgen ze voor unieke content op maat van elk merk, hoofdzakelijk voor:

  • Advies-, nieuws- en blogpagina’s op de website

  • Social media

  • (bedrijfs)magazines, digitaal en print

  • Brochures, digitaal en print

  • Whitepapers

  • Podcasts

  • E-mailmarketing

We maximaliseren het potentieel van elk contentstuk door het zowel op zijn geheel als in snackable stukjes te delen op maat van het medium. Zo kan een video voor Youtube ook een podcast worden en idem dito, of maken we van een langere uitlegvideo een reeks van korte reels voor social media. 

Karolien lafaut magazine 6

Live First Class magazine voor Karolien Lafaut