LAAT JE INSPIREREN DOOR UNTOLD
|
|
|
Ter gelegenheid van het tienjarig bestaan van MOQO brachten we zopas Untold uit. In dit limited edition-boek vind je tal van merkinzichten van experts binnen én buiten MOQO, en onvertelde verhalen over de brandingtrajecten van de merken waar we de voorbije tien jaar aan hebben meegebouwd. Scroll alvast voor een korte preview of bekijk de digitale versie van Untold online, en laat je inspireren door woord en beeld die samen tot talloze merken hebben geleid.
|
|
|
"A STRONG BRAND STRATEGY IS KEY TO ESTABLISH A UNIQUE IDENTITY"
|
|
|
Lien Sinnesael, head of marketing & communication bij Agristo Lien en MOQO gaan way back, en treffen elkaar tegenwoordig regelmatig in branding- en communicatievraagstukken voor Agristo. In Untold duidt ze het belang van merkstrategie en hoe corporate en employer branding hand in hand gaan.
|
|
|
"I WANT TO DO INSPIRING THINGS SO I CAN WORK WITH INSPIRING PEOPLE"
|
|
|
Klaas De Coster, founder van MaxAmaze Voor serial enterpreneur Klaas De Coster ontwikkelden we in no time het merk MaxAmaze, een unieke speler in de creatie van sportbelevingen. In Untold deelt hij zijn visie op ondernemen en branding, en waarom hij pas sinds kort in branding gelooft.
|
|
|
"FIND AN AGENCY WITH A SIMILAR COMPANY CULTURE AND WITH THE RIGHT PEOPLE"
|
|
|
Johan Vandepoel, CEO van ACC Hoe kan de samenwerking tussen bedrijven en agencies nog geoptimaliseerd worden? Als CEO van ACC, de Belgische beroepsvereniging voor creatieve agencies, is Johan de aangewezen persoon om zijn licht te schijnen op dit topic.
|
|
|
|
Er zijn 224 pagina's aan merkinspiratie te vinden in de volledige digitale versie van Untold op onze website. Take a little break en laat je inspireren.
|
|
|
|
|