










Bouw
Corporate branding
Voor veelzijdige bedrijven met uiteenlopende activiteiten, projecten en klanten is het een uitdaging om zich aan hun verscheidenheid aan doelgroepen op een compacte en tegelijk volledige manier voor te stellen. Zeker wanneer de verschillende activiteiten tot cross-selling kunnen leiden, doet een bedrijf er goed aan om zijn merk duidelijk te positioneren en zo het volledig marktpotentieel te benutten.
Dit ondervond Coelembier uit Kuurne: van oorsprong een schrijnwerkbedrijf, vandaag uitgegroeid tot een veelzijdig bouwbedrijf dat zowel maatwerk voor commerciële en residentiële projecten maakt en plaatst, als bouwcoördinatie aanbiedt voor architecten en aannemers. Daarnaast bieden ze ook facility management aan. Zij kwamen bij MOQO terecht voor een duidelijke merkpositionering en eenduidig merkverhaal.
Aan de hand van een doelgroepanalyse, gekoppeld aan een intern onderzoek naar het businesspotentieel en de doelstellingen van het bedrijf, besloten we alle activiteiten onder het hoofdmerk Coelembier te bundelen, en drie departementen te creëren. In de brand story komen deze drie afdelingen in harmonie samen. De nieuwe baseline 'maatwerk en meer' onderstreept het hart van het bedrijf, en laat ruimte voor de bijkomende activiteiten in de kijker te zetten. Vanuit deze merkstrategie creëerden we een stevige basis voor de ontwikkeling van een nieuwe website en marketingstrategie, met focus op social media.
LET’S HAVE A TALK.
WE’RE EAGER TO GET TO KNOW YOU
AND YOUR STORY.
Global Estate Group
Corporate branding