|
In een markt waar woonbeleving en identiteit steeds belangrijker worden, is projectbranding geen luxe meer. Het is een noodzaak. Vastgoedgroep Degroote begrijpt dat als geen ander. Met EVER, hun nieuwste ontwikkeling in Kortrijk, tillen ze niet alleen de woonbeleving naar een hoger niveau, maar ook de manier waarop een project tot leven komt.
Van naam over verhaal tot visuele identiteit: EVER staat voor een toekomstgerichte visie op wonen, krachtig vertaald in een merk dat blijft hangen.
Signed by MOQO.
|
|
|
|
|
Op een markante plek aan de Leie krijgt de stad Kortrijk er een bijzondere blikvanger bij: EVER. Dit unieke project van Vastgoedgroep Degroote – het eerste in Kortrijk voor de Oostendse ontwikkelaar – vormt een vernieuwende thuis voor zijn bewoners én schenkt de Kortrijkzanen een nieuwe groene uitvalsbasis in hun levendige stad. Als Kortrijks agency én jarenlange communicatiepartner streefde MOQO naar de volledige ontzorging van Vastgoedgroep Degroote, met de integrale branding en marketing van dit belangwekkende stadsdeel.
|
|
|
|
VAN VISIE NAAR GEVOEL,
VAN VASTGOED NAAR BELEVING
|
| |
|
|
In EVER beleef je ‘the city life of tomorrow’. Hier genieten bewoners van een kosmopolitische woonbeleving vlak bij het stadscentrum, vormen de EVER Towers architecturale herkenningspunten in de Groeningestad én koppelt het omringende stadspark het project aan zijn omgeving. Die verbinding – met stad en toekomst – komt terug in het manifesto en stroomt doorheen de verbal identity van EVER, met baseline ‘het Kortrijk van morgen’ als visitekaartje. Die city vibe komt tevens tot uiting in de visual identity van EVER en vindt zijn weg tot in de Experience Room op de projectsite, een creatie van experience bureau Nanopixel.
|
|
|
|
EVER VEROVERT STAD
EN SCHERM
|
| |
|
|
Om EVER kenbaar te maken aan het grote publiek trekt MOQO alle registers open, met de uitrol van een online en offline marketingplan gericht op uiteenlopende kandidaat-kopers en vooruitziende investeerders. Een activatiecampagne met AR-video’s zet de unieke locatie in de spotlight, werfcommunicatie op de EVER-site en billboards in het straatbeeld laten passanten stilstaan bij wat komt en social advertising deelt EVER met de mobiele wereld.
|
|
|
|
|
Hier ben je in goed gezelschap. Een selectie van vastgoedklanten die kunnen bouwen op de expertise en daadkracht van MOQO.
|
|
|
|
|
Kan jouw vastgoedproject een scherpe expertenblik gebruiken? We komen graag langs om van gedachten te wisselen over jouw branding.
|
|
|
|
|
|