In een wereld vol smaken maakt een sterk merk het verschil. Een doordachte branding wekt aandacht, schept vertrouwen en zorgt voor klanten die keer op keer terugkomen. Ontdek hoe wij food brands helpen zich te onderscheiden in een competitieve markt.
|
|
|
KLAAR VOOR DE TOEKOMST:
BRAND UPDATE VOOR RANSON
|
|
|
Simplicity drives growth. Voor Ranson creëerden we een krachtige merkupdate die eenvoud brengt in de merkarchitectuur en visuele identiteit van het bedrijf. De rebranding ondersteunt de uitbreiding naar nieuwe markten, met een opgefriste website, nieuw design systeem voor hun brochures en een make-over van de Ranson-fleet.
|
|
|
DE SCHUTTER SPEELT IN OP SMAAK EN EMOTIE
|
|
|
Bij de rebranding van Chocolaterie De Schutter draait alles om geluksmomenten. Met de baseline ‘chocolate to cherish’ herontdekten we de magie van holfiguren – van de chocoladehaas tot Sinterklaas – en gaven we het merk een warme, ambachtelijke uitstraling. Een vernieuwd logo, seizoensgebonden kleurenpalet en moderne productshots brengen de traditie en kwaliteit van hun chocolade opnieuw tot leven.
|
|
|
STEEDS EEN SMAAKVOLLE ERVARING BIJ MAISON POULET
|
|
|
Wie houdt van een lekker vers kippetje kan sinds de zomer van 2024 terecht bij Maison Poulet in Kortrijk. Voor deze speciaalzaak creëerde MOQO een smaakvolle branding, die ook doorgetrokken werd in de winkelervaring. Van het interieur tot de packaging wordt het authentieke karakter van het Maison Poulet-merk gesmaakt door z’n klanten. Dé hoofdrolspeler? Da’s Nugget, de gevleugelde mascotte die het plaatje helemaal doet kloppen.
|
|
|
BLOG: IN 5 STAPPEN NAAR EEN STERKE VERBAL IDENTITY
|
|
|
Sterke merken hebben een herkenbare stem. Verbal identity is dan ook een cruciaal onderdeel van branding. Hoe je de juiste woorden vindt om jouw merkboodschap consistent uit te dragen? Copywriter Maxime Loncke deelt tips op onze blog!
|
|
|
LET'S WHIP UP A TASTY BRAND
|
|
|
Kan jouw food brand een frisse expertenblik gebruiken? We komen graag langs om van gedachten te wisselen over jouw branding.
|
|
|
|
|